بگو آخرش چی شده























هر صدا و هر سکوتی،اونو یاد من میاره میشکنه بغض ترانه،غم رو گونه هام میباره از همون نگاه اول،آرزوی آخرم شد حس خوب داشتن اون،عاشقونه باورم شد

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن


هوای دلت باز ابری شده


چرا غصه داری بگو چی شده


از اول دلت قسمت من نبود


بگو آخرش قسمت کی شده


چه بغضی نشسته تو لحن صدات


چقدر گریه کردی , بمیرم برات


باید راهم از تو جدا شه ولی


منو حبس کردی تو عمق چشات


چقد گوشه گیری


کجا داری میری


واسه کی قراره


از امشب بمیری


همش بی قراری


همش بغض داری


میخای مثل ابر


بهاری بباری


دیگه خستم از خواهش بی اثر


بیا هر چی داری از اینجا ببر


آخه من به هر در زدم وا نشد


همینه که موندم همش پشت در


حالا که نگاه تو غمگین شده


فضای اتاقم چه سنگین شده


بشین قبل رفتن واسه من بگو


چرا آخر قصمون این شده


چقدر گوشه گیری


کجا داری میری


واسه کی قراره از امشب بمیری


همش بی قراری


همش بغض داری


میخای مثل ابر بهاری بباری


 

(دلم واست تنگه عزیزم)

 

AloneBoy



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:بگو آخرش چی شده,ساعت 20:53 توسط Milad| |


آخرين یادگاری ها
» شوخی شوخی
» ازدواج حقیقی
» رد پای عشق
» كوچكي قلب
» بگو آخرش چی شده
» هم آغوشی
» گنج عشق
» لحظه های خوشبختی
» رنج و شادی
» کنار تو
» فقط و فقط بخاطر تو

Design By : behnam.com